Targul de Turism al Olteniei 2016

În perioada 18-20 martie 2016, în incinta Centrului Multifuncțional Craiova se va desfășura cel mai mare eveniment expozițional din Oltenia dedicat industriei turismului: Târgul de Turism al Olteniei, ediția I. Târgul, ce va fi deschis vizitatorilor zilnic între orele 10:00 – 18:00, va reuni preponderent expozanți din regiunea Olteniei, dar nu vor lipsi nici expozanți din țară și din străinătate. Asociația Monumente Oltenia este partener media al evenimentului.

Afis Targul de Turism al Olteniei 2016
Afis Targul de Turism al Olteniei 2016

Târgul dorește promovarea zonelor de atracție turistică și serviciilor din această regiune a României, organizarea de conferințe și dezbateri cu subiecte ce țin de dezvoltarea turismului regional. Expozanții prezenți vor promova: turismul cultural, rural sau de business, turismul de odihnă și tratament, turismul medical, destinațiile exotice, croazierele și turismul de aventură.

Companiile prezente la târg vor delecta vizitatorii cu tombole, premii, vouchere și oferte early booking. De asemenea, în perioada târgului se aplică reduceri considerabile pentru cei care își rezervă vacanța, pe loc. Nu vor lipsi prezentări de destinații și locații noi deschise, degustări specifice anumitor zone turistice, momente artistice care să trezească interesul pentru anumite destinații.

Cei care își vor prezenta ofertele sunt: agenții de turism și touroperatori, hotelieri și restaurante, transportatori (companii de transport auto și feroviar, companii aeriene, companii rent-a-car), companiile de asigurări medicale și de călătorie, asociații și organizații naționale și județene de turism, centre de aventură și agrement, organizatorii de evenimente private și corporate, bănci și instituții financiare, muzee, teatre. În cadrul târgului va exista și o bursă a locurilor de muncă dedicată industriei turismului, dar și o gală de excelență ce va premia cele mai performante și eficiente proiecte, inițiative și rezultate din industria turismului din Oltenia.

Obiectivele propuse sunt:

– Promovarea Târgului de Turism al Olteniei ca un eveniment de referință în domeniu, atât pentru regiunea Olteniei, cât și pentru regiunile învecinate din Bulgaria și Serbia;
– Promovarea turismului autohton pe plan internațional;
– Promovarea orașului Craiova;
– Atragerea cu o multitudine de oferte speciale, promoții, tombole a unui număr cât mai mare de persoane care intenționează să își planifice sau să își achiziționeze vacanța;
– Atragerea unui număr cât mai pare de expozanți din domeniul turismului și domenii conexe acestei industrii;
– Crearea de locuri de muncă în industria turismului;
– Strângerea de fonduri pentru utilarea maternității Spitalului Clinic Județean de Urgență Craiova.

Promovare:

Promovarea evenimentului se va desfășura cu ajutorul următoarelor canale de comunicare:

– campanie Radio la posturile cu cea mai mare audiență din Oltenia;

– campanie promovare TV;

– intervenții în calupurile de știri în săptămâna desfășurării târgului;

– emisiuni dedicate la toate televiziunile locale;

– conferință de presă la deschiderea evenimentului;

Târgul de Turism va beneficia și de o importantă promovare outdoor:

Bannere amplasate în puncte de maximă circulație în perioada 20 februarie – 20 martie

Promovarea în vitrinele agențiilor participante, cu afiș A3, pus la dispoziție de către organizator pentru fiecare participant;

Promovarea în rețeaua de afișaj a primăriilor prin amplasarea de afișe A3 în următoarele orașe: Craiova, Segarcea, Calafat, Dăbuleni, Bechet, Filiași, Băilești (Dolj), Târgu Jiu, Motru, Rovinari, Bumbești Jiu, Târgu Cărbunești, Turceni, Tismana, Novaci, Țicleni (Gorj), Drobeta Turnu Severin, Strehaia, Orșova, Baia de Aramă, Vânju Mare (Mehedinți), Râmnicu Vâlcea, Drăgășani, Băbeni, Călimănești, Horezu, Brezoi, Bălcești, Berbești, Băile Olănești, Ocnele Mari, Băile Govora (Vâlcea), Slatina (Olt).

Campanie online:
– promovare pe site-uri locale de știri și de interes general;
– promovare pe Facebook;
– expediere newsletter cu informații de interes și noutăți legate de eveniment.

Presa scrisă:

– banner în ziare locale;

– articole dedicate evenimentului.

Sampling stradal:

– distribuția de flyere în orașul Craiova, cu o săptămână înainte de desfășurarea târgului – flyer de informare, în perioada 10-20 martie distribuit spectatorilor la meciurile găzduite de Sala Polivalentă din Craiova.

Catalog târg (conține prezentarea tuturor companiilor expozante în cadrul targului și alte companii care doresc să se promoveze în acest catalog): redactat în format A4, catalogul va fi distribuit în cadrul târgului și în afara lui. Tirajul va fi de 2.000 exemplare.

GRATUIT se vor distribui :
–  la toate primăriile din cele 40 de orașe ale Olteniei;
–  la Consiliile județene din cele 5 județe ale regiunii Oltenia;
–  la Prefecturile din cele 5 județe ale regiunii Oltenia;
–  la Camerele de Comerț ale fiecărui județ al regiunii Oltenia;
–  la toate liceele din cele 40 orașe ale regiunii;
–  la toate școlile din Craiova, Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Slatina, Râmnicu Vâlcea;
– la fiecare primărie din toate localitățile Olteniei va primi GRATUIT catalogul on line al târgului astfel: DOLJ 111 primării; GORJ: 70 primării; OLT: 112 primării; MEHEDINȚI: 66 primării; VÂLCEA: 89 primării, TOTAL REGIUNEA OLTENIA: 448 primării.

Atracția turistică a târgului:

Târgul de Turism al Olteniei, în colaborare cu Primăria Craiovei, va prezenta, în incinta târgului, un NOU obiectiv turistic dedicat orașului Craiova.

Obiectivul va fi una din principalele atracții ale târgului și va fi promovat intens înainte și pe toată durata târgului, având ca rezultantă creșterea semnificativă a numărului de vizitatori. Se va mediatiza începând cu data de 20 februarie 2016.

Componenta socială

O parte din câștigurile târgului vor fi donate pentru utilarea maternității Spitalului Clinic Județean de Urgență Craiova.

În cadrul târgului va exista o bursă a locurilor de muncă pentru cei care își doresc un loc de muncă în industria turismului.

Scroll to Top