Noutati la Targul de Turism Oltenia 2016

Cu mai puțin de 2 luni înainte de deschiderea Târgului de Turism al Olteniei, organizatorii lucrează cu spor pentru a promova cât mai eficient evenimentul! Pe lângă informații cu privire la campania de promovare a Târgului, a fost dezvăluită și una din surprizele pregătite publicului: noul obiectiv turistic dedicat orașului Craiova.

Afis Targul de Turism Oltenia 2016
Afis Targul de Turism Oltenia 2016

Zona Olteniei, cu un mare potențial turistic, are pentru prima dată ocazia de a fi promovată regional  la Târgul de Turism al Olteniei, organizat la Craiova în perioada 18 – 20 Martie 2016 în incinta Centrului Multifuncțional. Organizatorii vor să reunească la Craiova toți marii operatorii din turism din regiunea Olteniei și nu numai. În acest sens, s-a dat startul unei campanii de mare amploare de promovare a evenimentului. S-au amplasat panotaje stradale în toate cele 5 județe ale Olteniei, au fost difuzate emisiuni dedicate evenimentului la televiziunile regionale și s-au publicat articole în mediul online. Evenimentul este promovat și pe plan extern, operatori din Bulgaria, dar și din Spania și Italia – țări care au legături aeriene cu aeroportul din Craiova – anunțându-și prezența. Organizatorii susțin că au primit semnale pozitive și din Turcia și Grecia, țări cu o pondere mare a turiștilor din Oltenia.

Organizatorii Târgului de Turism Oltenia 2016 se așteaptă la un număr foarte mare de vizitatori atât din orașul Craiova, cât și din toată regiunea Olteniei, cărora le-au pregătit multe surprize. Pentru grupurile organizate ce vizitează târgul, organizatorii au pregătit și un tur al orașului în care sunt incluse vizite la muzee cu intrarea gratuită. De asemenea, în parcarea din fața centrului expozițional, pe lângă autocarele și microbuzele operatorilor agențiilor de voiaj, și-a anunțat  prezența un expozant cu un balon cu aer cald cu diamentrul de 7 m,  care va efectua curse pe verticală până la înălțimea de 250 m. Interesul pentru această atracție este foarte mare, biletele pentru aceste curse cu balonul în prima zi de târg fiind deja epuizate.

Mult așteptata dezvăluire privind noul obiectiv turistic dedicat orașului Craiova și una din principalele atracții ale târgului i-a luat pe mulți prin surprindere. Este vorba despre un Pod al Îndrăgostiților, urmând exemplul unor construcții similare din marile orașe: Paris, Koln, Sankt Petersburg, Londra, Roma, Veneția. Prin ineditul său, acest obiectiv va aduce un număr mare  de vizitatori la Târg, în mod special tineri, care sunt așteptați cu oferte speciale de vacanțe pentru tinerii îndrăgostiți și pentru luna de miere. După terminarea Târgului de Turism al Olteniei, podul va fi donat Primăriei Craiova, cu propunerea de fi amplasat într-un loc public și de valorificat ca și obiectiv turistic al orașului.

Pe lângă o intensă componentă turistică și de entertainment, târgul are și o componentă socială. Astfel, în cadrul său va exista și o bursă a locurilor de muncă în turism, ce va funcționa pe toată durata târgului. Expozanții pot profita de moment și pot recruta din rândul celor care vor vizita târgul și vor dori să lucreze în industria turismului.

Mai multe informații cu privire la Târgul de Turism al Olteniei 2016 găsiți pe site-ul www.targdeturismoltenia.ro și pe pagina de Facebook Targul de Turism al Olteniei.

Scroll to Top