Ieri, 28 noiembrie, a fost lansată noua imagine a Craiovei în lupta pentru titlul de Capitală Culturală Europeană 2021, ce constă într-o siglă, un slogan și un site, craiovaculturala.ro.
Site-ul, care are o versiune în limba română și una parțială în limba engleză, cuprinde informații cu privire la programul European Capital of Culture, regiunea Oltenia (alături de care orașul Craiova candidează la titlul de Capitală Culturală Europeană), structura Asociației Craiova Capitală Culturală Europeană 2021 (membri, consiliu director, organigramă etc) și partenerii acesteia. De asemenea, site-ul include o secțiune de știri despre evenimentele culturale desfășurate și un calendar al manifestărilor ce urmează să aibă loc în capitala Băniei, precum și o galerie foto și video.
Sub sloganul Craiova – de văzut, de trăit, de povestit / Craiova – to see, to live, to tell, Asociația Craiova Capitală Culturală Europeană 2021 a lansat și un clip de prezentare, în care sunt menționate atât atracții regionale (Dunărea, ceramica de Horezu, operele lui Brâncuși), cât și unele dintre cele mai importante evenimente pe plan local.
Sursă imagini: craiovaculturala.ro